NBA
Superfani
Klient NBA
Data 2020
Kategoria Seria dokumentalna na zlecenie NBA
NBA zleciło nam wykonanie serii filmów, w których zaangażowano influencerów z Japonii będących fanami NBA. Filmy zostały nagrane przez ekipy w Europie, Stanach Zjednoczonych i Japonii. Filmy były dystrybuowane na kanałach NBA Japan, a także na Twitterze, Facebooku i Instagramie.
Do pierwszego filmu wybraliśmy Shinji Kagawę, światowej sławy piłkarza, który grał w Pucharze Świata, aby pokazać miłość innego sportowca do NBA. Nasza ekipa z Polski przyleciała do Niemiec, aby porozmawiać i sfilmować go podczas treningu.
Drugie wideo było na temat słynnego japońskiego aktora, Yosuke Asari, który pojawia się w telewizji, filmach i teatrze w Japonii. Sfilmowaliśmy go ćwiczącego z własną drużyną koszykówki złożoną z przyjaciół z dzieciństwa, co nadało jego historii jeszcze więcej serca i powiązań z koszykówką.
W trzecim filmie obsadziliśmy Daia Tamurę, nagradzanego ilustratora, który znany jest z portretów koszykarzy. Sfilmowaliśmy spotkania Dai z graczami NBA w Memphis, Tennessee, m.in. z Yutą Watanabe. Projekt obejmował również codzienne przesyłanie filmów, takich jak zwiastuny i małe promocje do kanałów mediów społecznościowych NBA, aby zwiększyć promocję serii #superfans.
Dystrybucja cyfrowa w globalnych kanałach NBA została zaplanowana na rok 2020.