Lifehacker
Klient Lifehacker
Data 2019
Kategoria Seria filmów reklamowych
Firma Lifehacker zwróciła się do Tofu Media z planem nakręcenia serii filmów w ramach cyklu „Hacking the world” w Japonii. Ich celem było spojrzenie na różne kultury na całym świecie.
Naszym zadaniem było nie tylko znalezienie odpowiednich tematów pasujących do wizji klienta, ale i skompletowanie odpowiedniej ekipy, znalezienie optymalnych lokalizacji i przygotowanie scenariuszy. Wiele tematów potrzebnych do tej produkcji wideo w Japonii wymagało przejścia przez wiele warstw, by dotrzeć do osób zajmujących wysokie stanowiska w danej branży. Koordynacja została przeprowadzona ze specjalistami z TOTO (producenta umywalek), profesorem ochrony środowiska, który specjalizuje się w „kąpielach w lesie” lub 森林 浴 (し ん り ん よ sh, shinrin-yoku), oraz rodziną japońsko-amerykańską. Wszystko to zostało sfilmowane z małą ekipą w ciągu 2 dni i przekazane Lifehackerowi do postprodukcji. Miejscem filmowania było nie tylko Tokio, ale i inne regiony Japonii.