loading
Opera<br>Historia Przeglądarki

Opera
Historia Przeglądarki

Klient Opera

Data 2018

Kategoria Reklama

W 2018 roku Opera postanowiła wejść na giełdę NASDAQ. W ramach przygotowań chcieli, aby TOFU Media stworzyło film prezentujący ich historię na IPO.

W ciągu tygodnia polski i japonski oddział TOFU Media wyprodukował wideo w trzech krajach: Polsce, Norwegii i Chinach. Zajmowaliśmy się całym procesem produkcji wideo – od preprodukcji po oddanie całościowego materiału. Choć terminy i harmonogramy tego projektu były bardzo napięte, TOFU Media zagwarantowało szybką realizację w ciągu kilku dni od momentu zakończenia sesji zdjęciowych. Dzięki ofercie publicznej i wsparciu wideo Opera zebrała ponad 115 milionów dolarów.

Korzystamy z plików cookies, by móc jak najlepiej dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz kontrolować ustawienia ciasteczek w ustawieniach plików cookies. Odwiedzając naszą stronę, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.